دیار ِقاصدک
دیار ِقاصدک

دیار ِقاصدک

فن آوری و استفاده نابجا!!


سلام برهمگی  
تو وی چت نمیشه زیادپستهای طولانی نوشت.کوتاه،مختصر،مفید!چه بساهمونم اکثرا نخونده فقط لایک میزنن  
برای همینم آپهای من معمولا توی عکسها نوشته میشدکه نمونه ای شو امروزنوشتم براتون!! 
امادرکل فضای جالبی نیست چون اونجا اکثرا در پی ارتباط باجنس مخالفند!البته این برنامه فی نفسه بد نیست
اما مثل اکثر فن آوری های عصرجدید ایرانیها ازش بدترین استفاده رامیکنن!
بگذریم چون الان با وضع موجود سخته برام توضیح بیشتر دادن

پی نوشت (1)

خانوم معلم، ممنون،امانه بخاطراون زحمتی که دادم چون کارنکرد اینجا!تشکربرای چیزدیگه ایه

خودتون بگردید تو دیارقاصدک متوجه میشید

پی نوشت(2) 

پس کجان این اهل بیت قاصدک؟! خودشون گفتن اگر برگردی ماهم میاییم! هم ته تغاری گفت وهم دخترووو

فررندارشدم را هم مدتیه بی خبرم ازش

آخر نوشت:

آمار بیشترین کسانی که تو ایران فحش میخورند:

-عکاس عکس شناسنامه

-داور فوتبال پلی استیشن

-گوینده پیغامگیر تلفن خونه تون

-مراقب سر جلسه امتحان

-گوینده تلفن همراهت وقتی میگه:دستگاه مشترک موردنظرخاموش میباشد

-خود مشترک مورد نظر

-افسری که پای گواهینامه ت امضاء کرده

-هنگام دعوای زن وشوهر باعث و بانی این ازدواج



نظرات 37 + ارسال نظر
قاصدک(خودم) چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ق.ظ

سلام
نترسیدباباااا اولی مبارک خودتون
اینقدرعذاب کشیدم سراین پست که نتونستم حرفهای ناگفته ام از وی چت را بنویسم
عذاب بحدی بود که حتی برای خداحافظی هرکارکردم تایپ نمیشد دست آخر فکر جدیدی بسرم زد و اون اینکه وداعم را بصورت عکس اپلودکنم که الحمدلله میسرگردید
کوثرخانوم هم امیدوارم ناراحت نباشندچون خانوم معلم گواهه ازعصرروز3شنبه چرا کشیدم برای کامنت گذاشتن و نشد انشاالله بافراغ بال وخاطر خدمت میرسم
شب و روزهمگی خوش یاعلی مدد

اصلاحیه :از عصرروز 3شنبه چها کشیدم .صحیح میباشد
قاصدک عزیز
ممنون از حضور سبز و مداوم و همیشگیت

مریم چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:25 ق.ظ

سلام
من اووووووووووووووول
یعنی ط.ن.ب
قاصدک این دومین باریه که شما می رید اون بالا می شینید ها !
چه معنی داره شما اولین کامنت رو به اسم خودتون می ذارید ؟ خب هر حرفی که دارید تو پست تون بزنید !
دختروووووووووووووووی عزیزم جات خالیه

خب شماکه امتیازنمیدید به کامنتهای من .اولم گفتم مال شما .دیگه ناراحتی نداره که !
امامن تااومدم اول امتبازدادم بهتون بعدجوابیه نوشتم

مریم چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ق.ظ

جل الخالق ! هدر من اون بالا چه کار می کنه ؟
قاصدک چه کارهایی بلتید انجام بدید ! از کجا این کارا رو یاد گرفتید ؟ من بلد نیستم روی عکسها شعر بنویسم حتما مثل برچسب زدنه
اما این هدر ! وقتی اینجا دیدمش شاخ در آوردم
ببم جان چرا از من تشکر می کنید ؟ماشاء الله مخ تون خوب کار کرده

تبلت هرچیش بدباشه و برا نت اومدن عذاب آور' لااقل اینش خوبه که هرعکسی هرکجا دیدی میتونی ثبت وذخیرش کنی .براتون میفرستم شاید بدردتون خورد .البته خام و ننوشته را میدم بیشتر بدردتون بخوره

مریم چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:39 ق.ظ

-تو فیس بوک و شبکه های اجتماعی دیگه هم همین طوریه یعنی پستها باید کوتاه باشه ضمن اینکه اینطور مکانها پاتوق دختر پسرا ست تا لودگی کنند و خیلی از خطهای قرمز رو زیر پا بذارند . هر چند برای اونا خط قرمر معنا نداره !
-من فکر می کردم وقتی بیای دختروووووووووو حتما برمی گرده محیا هم همین طور ...فاطمه گاهگاهی برای من اس می ده . راستی محیا و فاطمه فهمیدند شما برگشتی ؟
-آخر نوشت جالب بود ! یک بار با گوشهای خودم شنیدم که بچه ها داشتند به مراقب امتحانشون فحش می دادند ! مدرسه تعطیل شده بود و بچه ها خبر نداشتند من پشت سرشونم ، یکی شون گفت خاک بر سر خانم فرمهینی ! نمی ذاشت من تکون بخورم !
طفلی باعث و بانی ازدواج ! ...مادر شوهرها خیلی به باعث و بانی ازدواج پسرشون با عروسشون فحش می دن

آره بابااا .بهشون گفتم اومدم البته مستقیم نگفتم اینطوری گفتم:
آنکه دائم هوس سوختن ما میکرد
کاش میدونست قاصدک دیارش آپ میکرد!
ایششش
اینم جواب دختروو کاملا مبسوط توضیح دادالان برام :

خودم میدونستم کامنتم دادم ارسال نشدایش

مریم چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ق.ظ

قاصدک عزیز یک کم خودتونو تحویل بگیرید ! ممنون از حضور سبز و مداوم و همیشگیت ! چقدرم شکلک شاباش کردید !
یادش بخیر : سبز ! کلمه ی سبز اوایل منو یاد خسرو شکیبایی خدا بیامرز می انداخت بعدها سبز با اسم میرحسین مترادف شد یادش گرامی

شخب برا خودم که دیگه منکراتی محسوب نمیشه ؟! گفتم لااقل یکبار ازاین شکلکهای گل بغل بوس تف! استفاده کنم
...
تندتند اگرقالب عوض میکنم میخوام ببینم بالاخره کوثرخانوم کامنتش ارسال میشه و بهونه نداره یا چی پس ؟!
آخه میگه قالبت سنگینه ! حالاخوبه قالبهای خوداسکای راگذاشتم قالب خودمو بذارم چی میگید؟

دختروووووووو جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام برعموقاصی عزیزم
سلام بر خانوم معلمی عزیزم..
(ایش دلم خاست به خانوم معلمی هم سلام کنم)
اولندش من دوم...
دومندشم خب آره من همون موقع از محل کارم اومدم ولی هر کاری کردم ارسال نشد..
خدانکنه آدم جلو عمو قاصی حرف بزنه
ایششششش

ممنون دختروووو که خودت میدونستی آپ کردم

دخترووووووووووووو جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ق.ظ

بعدشم خیلی خوشحالممممممممممممممم
که شما هم هستید حق با خانوم معلمیه اگه شما برگردید منم میام
میگما چرا شکلک کنار اسمون این شکلی میشه
تازشم اینقده به این تبلتتون نازیدید که منم رفتم یه گوشی خوشگلللللللللللل خوشگلللللللللللل
بهترازتبلتتون خریدی..
ایشششششششششش
وی چتم نصب کردم ولی نمیخاممممممممممم
حق با شماست ایرانیها از هر وسیله ایی بدترین استفاده هاش رو در نظر میگیرند

از مسیجهای طولانی و مبسوطت معلوم بود گوشی جدید خریدی
مباکررر
جوابهاتو بعدا میدم الان فقط اومدم به کامنتهات امتیاز دادم بدون

دختروووووووووووو جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ق.ظ

که خدا هست دگر غصه چرااااا؟؟؟؟

مریم جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام قاصدک
سلام دختروووووووووووو
می بینم که بالاخره کامنتت ثبت شده !
دختروووووووووووو تو وبلاگم نوشتم قاصدک باید یک کم از خودش قاطعیت در وَ کنه و به شما توپ و تشر بره تا دوباره همه تون جمع و جور بشید .
مبارک گوشی جدیدت آمدم اینجا ببینم چه خبره که همه می گن کامنتهامون ثبت نمی شه !

مریم جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ

کامنت من که ثبت شد ! نمی دونم چرا کامنتهای کوثر بانو ثبت نمی شه ؟
چقدر ذوق این شکلک گل رو دارم .

اینوکوثرخانوم داده!ایششش جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:02 ب.ظ

سلام عموجاااااااانننننننننننن خوبین؟ خوشین؟ رسیدن بخیر
کلی دلتنگتون بودم وشده بودم حکایت دست ما کوتاه و....
به هر خوشحالم از اومدنتون
حالا یکم من وتحویل بگیرین عوض اینکه اینقدر شکلک قرمز برام بذارین فعلا ظاهر وباطن من اینجا یکی یه دونه ام
دختراتونم که نیستن بذارین یکم خودمو لوس کنم
عمووووووووووووووووووو دلم براتون تنگ شده بود؟!!!!
سه تا عمو دارم یک از یک گلتر!!!!
خب یکمم به برادر زاده حق بدین عمو برا خودش دست وپا کنه،

حالا این کامنتم وکپی کنین بذارین تو بخش نظرات

بالاخره پس از100تاکامنت خصوصی نیم خطی حاوی اشک وناله و نفرین به قالبهای دیارم!کوثرخانوم زحمت کشیدن اینو دادن !
همه باهم یاری کنیم
تاایشون عموداری کنن
درکل ممنون 3روزه زحمت میکشی اوضاع نت خرابه .اگرنصفه شب بیداربودم امتحان میکنم ببینم کامنت میادبرات یانه
نمیدونم چرامنم فقط تورازنهان کامنتهام بعداز6بار یکیش ارسال میشه

مریم شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:59 ب.ظ

سلام قاصدک جان
دقت کردید هدر من چقدر به وبلاگتون قدر و اعتبار و ارزش داده ؟!

آره والله اینقدر اعتبارداده دوروزه یک کامنتم نداشتم وبلاگمم بازدیدهاش صفر شده پس حسابی ممنووون ازهدر خانوم معلم عزیز

فریبا دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ق.ظ http://faribae.blogfa.com/

سلام جناب قاصدک ..
طرح جالبی پیاده کردین ..
آخر نوشت هم جالب بود ..
راستی مگه شما چند سالتونه که عموی همه هستین؟!!
هر چند عمو بودن به سن و سال نیست !!
شاد ، سلامت و موفق باشین ..
شبتون خوش [گل]

پس نبودی وخبرنداری گیس کشی هایی که اینجاشدسرمن بقول خانوم معلم تحفه
عموکه خوبه بابایی و بابابزرگم هستم

مریم دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام
مبارک باشه سبز سبزه ریشه داره !
قاصدک جان چرا شکلکها اینجوری شد ؟!
اون گل آبیه کجا رفت ؟
کوثر جان زود بیا کامنت بذار ببینیم کامنتهات ثبت می شه !
پس این فاطمه و دخترووو و محیا کجایند ؟

کشت مارو این کوثرخانوم ..خانوم معلم امتیازدهی هم انگارنیستش
الان حالم خوش نیست تافرداصبرمیکنم اگر مناسب نبود حذفش میکنم

کوثر دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام عمو

کوثر دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:00 ق.ظ

دیدین عموجان حق با من بود
الان کی باید جواب این اشکهارو بده؟؟؟؟!!!!
ووووووووووووی که چقدر حرص خوردم چون مطمئن بودم ایراد از قالب شماست نه اسکای
خیلی ممنونم عمو جان جانم
ببخشین به زحمتتون انداختم
ولی خب ارزشش ونداشت بنظرتون؟
کوثر اینجاستتتتتتتتتتتتتت
حی وحاضر

کوثر دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:01 ق.ظ

عمووووووووووووووووووووو شکلکها فرت شد!!!!
عموجان خواستین قالب عوض کنین حوواستون به منم باشه ها

کوثر دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:03 ق.ظ

از اون سری دوم قالبهای ارسالی یکیشون خیلی قشنگ بوداااااااااااااااااااااااااااا
همون گلدان گل!
یا اون پنجره ی سبز!
تازع قالبشون سیاهم نبود
فکر کنم صفحه ی هفتم آوازک بود

مریم دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ق.ظ

سلام
صبح بخیر
قاصدک جان بهتر که امتیاز دهی نیست ! امتیاز می خوایم چه کار ؟
منو بگو که فکر می کردم شما با خلاقیت و ابتکار و هوش سرشاری که دارید شکلکها رو تغییر دادید !
نگو به خاطر قالب بوده
کوثر جان تبریک می گم

کوثر دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:46 ب.ظ



ئهههههههه خب دلم میخواد هی بیام اینجا

چه خوبی داره آخه؟شکلکهافرق کرده امتیازات هم فررت شده !
اون قالبهاهم که دادی بایدیکی یکی بشینم بازبشه تاانتخاب کنم!
فقطم خودت مشکل داشتی ولاغیرررررخوبه توپاسخ نظرات شکلکهاهستند
همشونو بزنم ببین

کوثر سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 ق.ظ


سلام
خب عموچرا دعوا میکنی؟؟!!
حالا خوبه من یکی یه دونه برادر زاده تونم

دختروووووووووووو سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ق.ظ

دختروووووو سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ق.ظ

دخترووووو سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ق.ظ

دختروووووو سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ق.ظ

دختروووووووووووو سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ق.ظ

دلم اهل شکایت نیست

باران سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ

سلام قالب نو مبارک
سرعت نت این روزا خیلی حلزونی بود و افتخار حضوربه موقع رو ازمون سلب کرد
درمورد وی چت هم با شما موافقم
خوبیش هم اینه که میتونی با یه سیم کارت ناشناس کلی فضولی کنی

مریم پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام قاصدک جان
خوبی ؟
چرا دخترووووووووووو اینقدر ناراحت و عصبانیه ؟ واسه چی نوشته دلش اهل شکایت نیست ؟

banouye-sib پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ب.ظ http://banouye-sib.blogfa

سلام قاصدک گرامی
خوبید انشا الله
قالب نو مبارک باشه
میگم این مریم جان و کوثر جان کم پیدا شدن بس بگو ....همش زیر سر شماست ها شوخی می کنم انشا الله که همیشه شاد و سلامت باشید با همین روحیه خوبتون که باعث خوشحالی دوستان عزیزم هستید
زنده باشید و شاد کام

banouye-sib پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ http://banouye-sib.blogfa

وا چرا شکلک ها فرق کرده ...شکلکهای کامنتگذار هارو ...بلاگ اسکای حالا خوبه شکلی واسه نظر دهنده ها نمیزاره ادم نا امید میشه بابا

کوثر جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:41 ق.ظ

سلام عموجان.صبح بخیر...
میگمااااااااااااااااااا همین قدر که به من سر میزنین به دختراتونم سر میزنین؟؟؟!!!!والله
سمانه جونم نکنه از اینکه گفتم من یکی یه دونه ام عصبانی شدی؟؟؟؟
خب شما دختر وسطیه هستین دیگه
دختر ارشد وشما وته تغاری!
خب من یکی یه دونه میشم دیگه

آهان شاید برا قالب وبلاگ بوده!
یا شایدم برا اینکه هیییییییییییییی پز آواتار هارو به ما بدی

فریبا سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ب.ظ http://faribae.blogfa.com/

سلام ..
چرا کم پیدا هستین ؟!
امید که سلامت باشین ..
شبتون خوش ..

کوثر پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ق.ظ

مریم پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام

کوثر جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:11 ق.ظ

سلام خان عموجان قاصدک
خوبین؟ خوشین؟
یلدا هم رسیداااااااااااااااااااااااااااااااااا
نمیخواین بیشتر بیاین؟؟

م پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام جناب قاصدک
مگه قرار نبود این هفته برگردید پس چی شد ؟
شدید چوپان دروغگو دیگه هر حرفی بزنید من باور نمی کنم !

مریم پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:02 ب.ظ

م منم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد